۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۹:۵۱

ولایتی در اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون:

کشورهای اسلامی با رسانه‌های قدرتمند هژمونی غرب را بشکنند

کشورهای اسلامی با رسانه‌های قدرتمند هژمونی غرب را بشکنند

دکتر ولایتی در افتتاحیه اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی تاکید کرد جهان اسلام برای مقابله و شکست هژمونی غرب باید از رسانه‌های قدرتمند بهره‌مند شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هشتمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی صبح امروز یکشنیه ۲۵ مرداد با حضور حجت‌الاسلام علی کریمیان دبیرکل این اتحادیه و علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام‌ معظم رهبری و همچنین جمعی از مدیران افتتاح شد.

علی‌اکبر ولایتی در ابتدای افتتاحیه سالن «خورشید» که نمایشگاهی از تجهیزات رسانه‌ای بود، گفت: امروز تمام امکانات رسانه‌ای در اختیار نظام سلطه و غرب قرار دارد و اگر کشورهای اسلامی و جهان سوم بخواهند با سلطه و هژمونی آنها مقابله کنند باید حتماً از ابزار لازم برخوردار باشند و یکی از این ابزارها، رسانه‌هایی است که توسط کشورهای اسلامی و بخصوص محور مقاومت در منطقه وجود دارد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در این میان وظیفه سنگینی بر عهده دارد؛ چرا که بدون داشتن تجهیزات رسانه‌ای، امکان مقابله با نظام سلطه وجود ندارد و هر روز که می‌گذرد، لزوم برخورداری از امکانات رسانه‌ای و اهمیت رسانه‌های تصویری، مکتوب، شنیداری و الکترونیکی بیشتر می‌شود.

نمایشگاه «تجهیزات فناوری رسانه» شامل تجهیزات انتقال صدا و تصویر، سیستم‌های ماهواره‌ای و سایر امکانات فنی در این حوزه است.

از جمله سخنرانان مراسم افتتاحیه امروز حجت‌الاسلام کریمیان دبیرکل رادیو و تلویزیون‌های اسلامی، علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری و نوری المالکی هستند و حامد زمانی نیز اجرای یک قطعه را بر عهده دارد.

افتتاح نمایشگاه فناوری رسانه، رونمایی از برند هلال مدیا، با شعار «تولید پاک، رسانه پاک» و آغاز به کار خبرگزاری یونیوز از دیگر برنامه های جنبی این همایش است.

هشتمین مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی و ششمین جشنواره اتحاد با شعار «پیامبر رحمت، رسالت رسانه‌های مقاومت» تا روز سه‌شنبه ۲۷ مرداد ادامه دارد.

کد خبر 2884286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha